ORGANIZACIJA NASTAVE

Organizacija nastave za JU OŠ "TUŠANJ" TUZLA

 

Slika

 

  1. Nastava u školskoj 2023 / godini se organizuje u dvije smjene.

 

Raspored smjena po mjesecima i organizacija nastave:

Septembar, novembar, februar, april, juni

  • u prvoj smjeni su II razred, IV razred, V c, V d, VI razred, VIII razred
  • u drugoj smjeni su I razred, III razred, V a, V b, VII razred, IX razred Oktobar, decembar, mart, maj
  • u prvoj smjeni su I razred, III razred, V a, V b, VII razred, IX razred
  • u drugoj smjeni su II razred, IV razred, V c, V d, VI razred, VIII razred
  1. Raspored časova je ovjeren i istaknut na vidno mjesto u
  2. Nastavni kaalendar je oglašen na vidno mjeso u zbornici, koji je protokolisan i ovjeren od strane škole.
  3. U školsku biblioteku je raspoređe zaposlenik Odlukom konisije za zbrinjavanje tehnološkog viška na 95%. Radno vrijeme biblioteke je od 8:30 do 16:30.
  4. U školi nije organizovan rad školske
  5. Dežurstvo nastavnika je organizovano i raspored dežurstva nastavnika je postavljen na vidnom mjestu u

zbornici i na ulazu u školu.

  1. Zdravstveno- sanitarna sisgurnost korisnika je osigurane preko ugovora sa osnivačem.
  2. U školi nije organizovan produženi
  3. Plan korištenja školske sale za tjelesni odgoj nalazi se ovjeren u zbornici u sklopu rasporedaa časova.
  4. Školska zadruga nije formirana

Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

Podnaslov

Slika

2.1. Sustav praćenja učenika:

  • Uspostava sustava za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
  • Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
  • Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.

2.2. Evaluacija nastave:

  • Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
  • Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
  • Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.

2.3. Individualizacija pristupa:

  • Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
  • Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
  • Suradnja s stručnim suradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.

2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:

  • Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
  • Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
  • Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.

2.5. Suradnja s roditeljima:

  • Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
  • Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konzultacija kako bi se razmotrili individualni potrebama učenika.
  • Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.

2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:

  • Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
  • Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena
 
0 0
© 2024 tusanj.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR